Aumentu di l'illuminazione di u lobby di l'hotel: adattà à u ghjornu è à a notte cù soluzioni muderne

U disignu di l’illuminazione in i lobbies di l’alberghi ghjoca un rolu cruciale in a furmazione di a prima impressione di l’ospiti. In particulare in l’alberghi di cinque stelle, induve e rinnuvazioni spessu si focalizeghjanu à migliurà l’esperienze di l’ospiti, l’illuminazione hè un elementu chjave. Parechji di questi alberghi, custruiti in l’anni 1990, sò stati cuncepiti cù a luce naturale in mente, ma i so sistemi di illuminazione artificiale sò spessu sottumessi, chì portanu à parechji prublemi chì devenu esse indirizzati in rinnuvamenti muderni.

Aumentu di l'illuminazione di u lobby di l'hotel: adattà à u ghjornu è à a notte cù soluzioni muderne-LEDER,Luce subacquea,Luce interrata,Luce per prato,Proiettore,Applique murale,Luce da giardino,Lampada da parete,Luce lineare,Sorgente luminosa puntuale,Luce su binario,Luce da incasso,striscia luminosa,Lampadario,Lampada da tavola,Lampada stradale,Luce alta baia ,Luce crescente,Luce persunalizata non standard,Progettu di illuminazione interna,Progettu di illuminazione esterna

 

Sfide chjave in l’illuminazione di lobby hotele esistenti

 

  1. Illuminazione interna insufficiente: In parechji alberghi anziani, l’illuminazione di u lobby hè inadegwata. Stu prublema diventa soprattuttu evidenti in i ghjorni assolati quandu l’ospiti passanu da una luce luminosa esterna à un internu pocu illuminatu, causendu disagi cum’è i so ochji s’adattanu.

 

  1. Illuminazione chjave sbilanciata: I disinni di illuminazione tradiziunali sò spessu focu annantu à l’uniformità, mettendu luci à intervalli ugguali à traversu u tettu senza cunsiderà l’uggetti o i spazii chì sò stati destinati à illuminà. Stu approcciu porta à parechji prublemi:

 

  Focus estetico perso: L’arredamenti squisiti è l’elementi di design sò spessu trascurati perchè sò pocu illuminati, si mischianu in u sfondate piuttostu cà si distinguenu.

 Confusione Funziunale: L’ospiti pò avè difficultà per localizà e zone funziunali chjave per via di una guida di illuminazione insufficiente.

  Eccessiva dipendenza da lampadari decorativi: Grandi lampadari, mentre visualmente impressiunanti, spessu rimpiazzanu l’illuminazione funziunale, purtendu à l’illuminazione generale inadegwata.

  Glare è Disconfort: In certi spazii di riposu, luci mal posizionate creanu un abbagliu forte, rendendu questi spazii scomodi per l’invitati per rilassate.

 

 

Approcci muderni à u disignu di l’illuminazione di u lobby di l’hotel

 

In u mondu oghje in rapida evoluzione, l’industria di l’ospitalità hè sottumessa à cambiamenti senza precedente. Cù bisogni di i cunsumatori sempre più diversi, l’alberghi si sò trasfurmati da solu fornitori di alloghju è di pranzu in spazii cumpleti chì integranu l’affari, u divertimentu è l’intrattenimentu. In questu sfondate, u lobby di l’hotel, chì serve cum’è a façade di l’hotel è a prima impressione, sottolinea l’impurtanza di u disignu di l’illuminazione. Questu articulu hà da scopre l’approcciu mudernu à u disignu di l’illuminazione di u lobby di l’hotel da parechje prospettive, cù u scopu di furnisce novi insights è cunsiderazioni per l’industria.

 

1. Posizionamentu Precisu di Tipi di Prughjetti

  • Prima di cuncepisce l’illuminazione di u lobby di l’hotel, u primu compitu hè di chjarificà a pusizione è u tipu di l’hotel. Diversi tipi di hotel anu diverse esigenze di design di illuminazione è stili. Per esempiu, l’alberghi tradiziunali di stella sò spessu enfatizendu u lussu è l’eleganza, utilizendu candelabri opulenti è luci di cristalli cum’è fonti di luce primaria per mette in risaltu u so caratteru nobile. In cuntrastu, l’alberghi muderni di design-centric focuse più nantu à cuncetti di design minimalisti, eleganti è persunalizati, aduprendu apparecchi di illuminazione è tecnulugia cuntempuranee cum’è strisce LED è illuminazione incassata per creà un’atmosfera di punta ma cunfortu.
  •  

2. Definizione dettagliata di l’ambiente visuale

A matina, cum’è i primi raghji di u sole filtranu attraversu i finestri, a luce naturale suave si mischia cù l’illuminazione artificiale calda, purtendu freschezza è vitalità à l’invitati. À questu tempu, i diseggiani ponu abbassà a luminosità di a fonte luminosa principale è aumentà l’usu di l’illuminazione ausiliaria per creà una atmosfera di benvenuta calda è invitante.

  • À a sera, cum’è a notte fala è e stelle appariscenu, i diseggiani anu bisognu di aghjustà a strategia di illuminazione aumentendu a luminosità è a temperatura di u culore di a fonte di luce principale per creà un ambiente luminoso è solenni. À u listessu tempu, per mezu di un layout intelligente di l’illuminazione è di a coordinazione di u culore, e caratteristiche è i punti salienti di l’hotel sò accentuati, chì permettenu à l’ospiti di sperimentà l’incantu unicu di l’hotel mentre godenu i so servizii.
  •  
  • 3. Cullaburazione Cross-Disciplinary

U disignu di l’illuminazione ùn hè micca un prucessu criativu isolatu, ma un prughjettu sistematicu chì richiede una stretta cullaburazione cù u disignu interiore, u disignu architettonicu è altri campi. In u disignu di l’illuminazione di u lobby di l’hotel, i diseggiani di l’illuminazione duveranu mantene una stretta cumunicazione è a cooperazione cù i disegnatori d’interni per assicurà chì u disignu di l’illuminazione si allinea cù u pianu generale di design.

I diseggiani sfondanu inseme in e connotazioni culturali di l’hotel, u publicu di destinazione è e tendenze di u mercatu per furmà un cuncettu creativo unificatu. Guidati da stu cuncettu, i diseggiani di l’illuminazione sò rispunsevuli di sviluppà piani di illuminazione detallati, cumprese a selezzione di l’apparecchi, a pianificazione di u layout è u cuntrollu di a luce. I diseggiani interni, invece, integranu questi piani di illuminazione in u disignu spaziale generale per assicurà l’armunia trà l’illuminazione è elementi cum’è u culore è i materiali.

  •  
  • 4. Differenciazione innovativa in l’illuminazione

In un mercatu di l’alberghi cumpetitivu, aduprendu un disignu di illuminazione unicu per furmà l’imaghjini di a marca è attirà i clienti hè diventatu una strategia impurtante. Diversi marchi di l’hotel ponu dimustrà u so stile unicu è u so posizionamentu attraversu diverse tecniche di illuminazione.

Per esempiu, un hotel futuristicu chì enfatiza a tecnulugia è l’innuvazione presenta l’illuminazione di lobby piena di elementi tecnologichi è futuristi. I diseggiani utilizanu numerosi schermi LED è effetti di illuminazione dinamica per creà una atmosfera di punta è vibrante. En entrant dans le lobby, les invités se sentent comme s’ils se trouvaient dans un monde de science-fiction, plein de surprise et d’anticipation.

  • Specificamente, u lobby di stu hotel futuristicu incorpora schermi LED d’alta definizione chì ùn solu mostranu l’infurmazioni di l’hotel è i video promozionali in alta risoluzione, ma anu ancu funzioni interattive. Per esempiu, quandu l’invitati si avvicinanu à u schermu, riproduce automaticamente un video di benvenuta è usa a tecnulugia di ricunniscenza faciale per mostrà missaghji di benvenuta persunalizati. Questa sperienza interattiva aumenta l’ingaghjamentu di l’ospiti è aumenta a so passione per l’hotel.
  • In più, l’effetti di illuminazione dinamica sò un puntu culminante di u disignu. I diseggiani utilizanu sistemi di cuntrollu intelligenti per aghjustà u culore, a luminosità è a velocità di a luce in base à diversi tempi di u ghjornu è scenarii di attività. Per esempiu, in a matina, l’illuminazione passa gradualmente da u turchinu dolce à l’aranciu caldu, simulendu u gradiente di luce naturale è marcatu l’iniziu di u ghjornu. A sera, l’illuminazione cambia in fasci di culori dinamichi, cumplementati da musica è effetti speciali, creendu una atmosfera vibrante è romantica.
  • Per rinfurzà ancu u sensu tecnologicu, i diseggiani anu ancu stallatu parechji dispositi di proiezzione interattivi in ​​u lobby. Questi dispositi prughjettanu l’imaghjini virtuali nantu à u pavimentu è i muri, creendu diversi mudelli interessanti è animazioni. Per esempiu, quandu l’ospiti caminanu nantu à l’area di prughjezzione, i mudelli di u pianu cambianu, furmendu una pista di luce è ombra chì li guida à diverse spazii funziunali. Questa sperienza interattiva ùn solu aghjunghje divertimentu, ma permette ancu à l’invitati di sente l’incantu di a tecnulugia durante a so caminata.
  • Per mezu di un tali designu di l’illuminazione high-tech, l’hotel modella cù successu a so maghjina di tecnulugia è innuvazione mentre furnisce à l’ospiti una sperienza di sughjornu unica è memorable. Questu ùn solu aiuta à rinfurzà a visibilità è a reputazione di l’hotel, ma ancu attrae più dilettanti di tecnulugia è innovatori.
  •  
  • 5. Disegnu Adattivu per Spazi Multifunzionali

Aumentu di l'illuminazione di u lobby di l'hotel: adattà à u ghjornu è à a notte cù soluzioni muderne-LEDER,Luce subacquea,Luce interrata,Luce per prato,Proiettore,Applique murale,Luce da giardino,Lampada da parete,Luce lineare,Sorgente luminosa puntuale,Luce su binario,Luce da incasso,striscia luminosa,Lampadario,Lampada da tavola,Lampada stradale,Luce alta baia ,Luce crescente,Luce persunalizata non standard,Progettu di illuminazione interna,Progettu di illuminazione esterna

I lobbies di l’alberghi muderni necessitanu un disignu di illuminazione chì risponde à e richieste più elevate per via di a so natura multifunzionale. L’illuminazione ùn hè più solu un strumentu per illuminà u spaziu, ma deve esse flessibile per creà l’ambienti più adattati per diversi scenarii d’usu.

Per esempiu, u lobby di un hotel mudernu high-end integra ingegnosamente ricezione, rilassazione, riunioni d’affari è spazii di piacè. Per risponde à queste diverse esigenze, u disignu di l’illuminazione impiega sistemi di cuntrollu intelligenti avanzati. In l’area di ricezione, strisce LED è spotlights d’alta luminosità assicuranu a luminosità è a chiarezza di u spaziu, facilitendu l’invitati à truvà u serviziu di serviziu è u check-in.

  • Specificamente, in l’area di ricezione, i diseggiani utilizanu strisce LED d’alta luminosità, indice di resa di culore (CRI), tipicamente cù più di 1500 lumens di luminosità, per mantene una luminosità sufficiente in ogni mumentu. Inoltre, e strisce LED anu un CRI di più di 90, chì significa chì ponu rende i culori accuratamente, chì permettenu à l’ospiti di vede chjaramente i documenti è i dettagli durante u check-in. Per rinfurzà ancu l’effettu di l’illuminazione, i spotlights d’alta intensità sò stallati sopra à u desk di serviziu, generalmente cù una temperatura di culore di 5000K, chì furnisce una luce bianca fresca per assicurà una illuminazione uniforme è senza ombra in l’area di serviziu.
  • In l’area di relaxazione, l’illuminazione dolce di tonalità calde è i lampade da terra regulabili creanu un ambiente accogliente è cunfortu, chì permette à l’ospiti di rilassate è gode di a so attesa. L’illuminazione di l’area di rilassazione usa tipicamente una luce bianca calda di 2700K, simulando a luce naturale per riduce a fatigue oculare è crea una atmosfera tranquilla. Lampade da terra regulabile permettenu à l’ospiti di persunalizà l’intensità di a luce secondu e so preferenze, rinfurzendu ancu u cunfortu.
  • Inoltre, u lobby di l’hotel dispone ancu di spazii di riunioni d’affari dedicati è zone di divertimentu. In questi spazii, u disignu di l’illuminazione deve esse adattabile. I spazii di riunioni d’affari spessu usanu illuminazione di luminosità media cumminata cù illuminazione d’accentu localizzata per assicurà l’attività cummerciale liscia. I spazii di divertimentu puderanu impiegà suluzioni di illuminazione più flessibili, cum’è luminosità regulabile è luci LED di culore, per accoglie diverse attività è esigenze di ambienti.
  • Per mezu di un designu di illuminazione cusì detallatu, u lobby di l’hotel ùn pò micca solu risponde à i bisogni di e diverse aree funzionali, ma ancu furnisce esperienze persunalizate per l’ospiti, aumentendu a qualità generale di u serviziu.
  •  
  • Conclusioni

Aumentu di l'illuminazione di u lobby di l'hotel: adattà à u ghjornu è à a notte cù soluzioni muderne-LEDER,Luce subacquea,Luce interrata,Luce per prato,Proiettore,Applique murale,Luce da giardino,Lampada da parete,Luce lineare,Sorgente luminosa puntuale,Luce su binario,Luce da incasso,striscia luminosa,Lampadario,Lampada da tavola,Lampada stradale,Luce alta baia ,Luce crescente,Luce persunalizata non standard,Progettu di illuminazione interna,Progettu di illuminazione esterna

In l’industria di l’ospitalità cumpetitiva d’oghje, u disignu di l’illuminazione efficace hè criticu per creà una sperienza d’ospiti memorabile. Affrontendu i difetti di i sistemi di illuminazione più antichi è abbracciandu i principii di cuncepimentu mudernu, l’alberghi ponu trasfurmà i so lobbies in spazii chì ùn sò micca solu funziunali, ma ancu visualmente impressiunanti, stabiliscenu u tonu per u restu di l’ospiti. I disegnatori di l’illuminazione anu da adattà continuamente à e novi tendenze è tecnulugia per assicurà chì i so disinni rispondenu à i bisogni evolutivi di l’alberghi muderni.

 

___________________________________________________________

 

Designers Internaziunali è Cullaburazione cù LEDERLIGHTING

 

Semu onorati. per collaborà cù i seguenti disegnatori internaziunali di punta in prughjetti eccezziunali di cuncepimentu di illuminazione:

 

Matt Poll – CEO è Co-fundatore di Leadsun AUS/USA, cù più di 15 anni di sperienza in illuminazione è energia rinnuvevule. Matt collabora cù LEDERLIGHTING dapoi u 2015, dirigendu l’implementazione di prughjetti di illuminazione d’avanguardia.

 

Karini Veloso – Lighting Manager in Mobit Brasil, cù più di 18 anni di sperienza in prughjetti di illuminazione publica. Karini hà travagliatu cù LEDERLIGHTING dapoi u 2016, furnisce suluzioni d’illuminazione persunalizati per diversi spazii hoteli è cummerciale di grande scala.

 

Marcus Cave – Direttore di Light Lab Ltd., cù più di 20 anni di sperienza in u disignu di l’illuminazione. Marcus hà cullaburatu cù LEDERLIGHTING dapoi u 2017, integrendu cuncetti di cuncepimentu di illuminazione high-end in i nostri prughjetti, rinfurzendu à tempu a sofisticazione è a praticità.

 

Lama Arouri – Direttore Generale di Studio N, spicializata in u disignu di l’illuminazione architettonica. Lama s’associe à LEDERLIGHTING depuis 2018, qui offre des conceptions d’éclairage innovantes pour de nombreux projets hôteliers internationaux.

 

Jeremy Bramley – Direttore Generale di Illumino Ignis, con una vasta esperienza in progettazione di illuminazione di sicurezza e di emergenza. Jeremy hà cullaburatu cù LEDERLIGHTING dapoi u 2019, assicurendu a sicurezza è a funziunalità di i disinni di l’illuminazione.

 

LEDERLIGHTING vanta una sperienza ricca è una profonda cumpetenza in l’industria di l’illuminazione. Eccellemu micca solu in l’applicazioni innovative di cuncepimentu di l’illuminazione, ma ancu in a vasta sperienza chì avemu in a custruzzione è l’installazione di apparecchi di illuminazione. A nostra squadra hè dedicata à furnisce e soluzioni di illuminazione di più alta qualità per ogni prughjettu, assicurendu una implementazione impeccabile. Ùn mancate micca i nostri servizii! Scegli LEDERLIGHTING per fà di a prufessionalità a vostra garanzia di u costu più bassu, è vi furniremu una sperienza di illuminazione eccezziunale oltre e vostre aspettative.

Conclusion

In today’s competitive hospitality industry, effective lighting design is critical for creating a memorable guest experience. By addressing the shortcomings of older lighting systems and embracing modern design principles, hotels can transform their lobbies into spaces that are not only functional but also visually striking, setting the tone for the rest of the guest’s stay. Lighting designers must continuously adapt to new trends and technologies to ensure their designs meet the evolving needs of modern hotels.

 

______________________________________________________

 

International Designers and Collaboration with LEDERLIGHTING

 

We are honored to collaborate with the following top international designers on outstanding lighting design projects:

 

Matt Poll – CEO and Co-founder of Leadsun AUS/USA, with over 15 years of experience in lighting and renewable energy. Matt has been collaborating with LEDERLIGHTING since 2015, leading the implementation of cutting-edge lighting projects.

 

Karini Veloso – Lighting Manager at Mobit Brasil, with more than 18 years of experience in public lighting projects. Karini has been working with LEDERLIGHTING since 2016, providing customized lighting solutions for various large-scale hotel and commercial spaces.

 

Marcus Cave – Director at Light Lab Ltd., with over 20 years of experience in lighting design. Marcus has been collaborating with LEDERLIGHTING since 2017, integrating high-end lighting design concepts into our projects, enhancing both sophistication and practicality.

 

Lama Arouri – Managing Director at Studio N, specializing in architectural lighting design. Lama has been partnering with LEDERLIGHTING since 2018, offering innovative lighting designs for numerous international hotel projects.

 

Jeremy Bramley – Managing Director at Illumino Ignis, with extensive experience in fire safety and emergency lighting design. Jeremy has been collaborating with LEDERLIGHTING since 2019, ensuring the safety and functionality of lighting designs.

 

LEDERLIGHTING boasts rich experience and deep expertise in the lighting industry. We excel not only in innovative lighting design applications but also in the extensive experience we have in the construction and installation of lighting fixtures. Our team is dedicated to delivering the highest quality lighting solutions for every project, ensuring flawless implementation. Don’t miss out on our services! Choose LEDERLIGHTING to make professionalism your lowest cost guarantee, and we will provide you with an exceptional lighting experience beyond your expectations.